Седница Окружног штаба за ванредне ситуације Борског управног округа

У просторијама округа, одржана је редовна седница Окружног штаба за ванредне ситуације Борског управног округа.

Одржан радни састанак

У просторијама Борског управног округа, начелник мр Владимир Станковић одржао је радни састанак са начелником Зајечарског управног округа Бладаном Пауновићем […]

Седница Окружног штаба за ванредне ситуације Борског управног округа

У просторијама округа, одржана је редовна седница Окружног штаба за ванредне ситуације Борског управног округа. И поред великог броја тачака, […]

Пријем за Генералног конзула Републике Румуније

Начелник Борског управног округа мр Владимир Станковић, примио је новог Генералног конзула Републике Румуније са седиштем у Зајечару, госпођу Миоару […]

НА ТЕХНИЧКОМ ФАКУЛТЕТУ У БОРУ ПРЕДСТАВЉЕНО ЈЕ ТАКМИЧЕЊЕ ЗА НАЈБОЉУ ТЕХНОЛОШКУ ИНОВАЦИЈУ У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ

У организацији Техничког факултета у Бору и Борског управног округа у петак 05. априла 2024. године одржана је промоција националног […]

Светски дан цивилне заштите

У просторијама Борског управног округа, обележен је Светски дан цивилне заштите. Свечаном седницом председавао је начелник Борског округа мр Владимир […]

Радни састанак начелника

У седишту Борског управног округа одржан је радни састанак начелника. Састанку су присуствовали начелник Центра министарства одбране Бор потпуковник Бојан […]

Друга редовна седница Окружног штаба за ванредне ситуације Борског управног округа

У просторијама округа одржана је друга редовна седница окружног штаба за ванредне ситуације Борског управног округа. Разматране су тачке дневног […]

Координациони састанак републичких инспекција Борског управног округа

У седишту Борског управног округа одржан је координациони састанак републичких инспекција. Начелници републичких инспекција са територије Борског управног округа поднели […]

Мостови пријатељства, Румунија, Ешалница

У општини Ешелници у Румунији, одржан је други састанак „Мостови пријатељства“ у којем су учествовали представници локалних власти 11 локалних […]